OM THOMAS SERUP

 

PROACTOR er stiftet og drives af Thomas Serup, Kreativ Strateg og tekstforfatter. Thomas har levet de sidste 15 år i underholdningsbranchen samt i reklame- og eventbranchen på både kunde- og bureausiden. I både Danmark og USA.
 
Stillingsbetegnelserne rækker fra kreativ til management med titler som Account Director, Promotion and Managing Director, projektleder, Management og PR-agent samt tekstforfatter på visitkortene.

 

Thomas vendte efter 3 ½ år på bureauer i New York tilbage til Danmark i udgangen af 2000 og røg direkte ind i en stilling som Event Director hos ARTE Booking & Event med booking og management af kunstnere i sidevognen.
 
I sommeren 2003 gik Thomas solo med bureauet PROACTOR og har på ganske kort tid oparbejdet en omfattende portefølje af spændende kunder.
 
Thomas kommunikerer scenevant på både dansk og engelsk og har efterhånden udviklet kommunikation og kreative koncepter for mange forskellige brancher fra finansverdenen og medicinalindustrien over modeindustrien til underholdningsindustrien.
 
Med fuld fokus på kundens ånd og briefing leverer Thomas  og hans team under PROACTOR koncepter med et snert af New York i blodet og holdningen at alt kan lade sig gøre!

 

Med udgangspunkt i sin viden og erfaring holder Thomas også foredrag om kommunikation på arbejdspladsen, en vigtig del af virksomhedens image, samt workshops for mindre afdelinger med fokus på kreative boost. Ring og hør mere.

 

Kundeerfaring:
Capital One, Bulgari, Escada, Lanvin, Anna Sui, Danske Bank, Nykredit, Codan, Novo Nordisk, Arator, Advokatfirmaet Johan Schlüter, Papyrus, Reklametjenesten/REPUBLICA, Roskilde Stift, Ingeniørforeningen IDA, Copenhagen Admiral Hotel, The Bodyshop, Dyrberg/Kern, Tage Andersen, Statens Museum for Kunst, SAS, Qatar Airways, Georg Jensen, FBI ...